FD_100 Hybridní kolejové dráhy
Code: | FD_100 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Name: | Hybridní kolejové dráhy | ||||
Department: | Faculty of Transportation Sciences | ||||
Duration in hours: | 28 lesson hours | ||||
Form of study: | Full-time | ||||
Instruction language: | TBA | ||||
Mode of delivery: | Lecture | ||||
Mode of completion: | Colloquium | ||||
Lecturer: |
|
||||
Supervisor: | Ing. Ondřej Smíšek (ondrej.smisek@cvut.cz) | ||||
Minimum educational requirement: | Úplné střední vzdělání | ||||
Other prerequsites: | nejsou | ||||
Annotation: | Názvosloví, systematika oboru, historický úvod. Podmínky pro realizaci - dopravně politické, socioekonomické a demografické. Specifika stavební, vozidlová, elektrotechnická a energetická a jejich racionální pojetí a technické řešení. Přehled nejvýznamnějších realizací a zkušeností ze zahranicí. Technologie dopravního provozu podle místních podmínek. Trakční a energetické výpočty. Řešení vozidel, napájecích bodů a trakčního vedení. |
||||
Structure: | Kurz probíhal ve čtvrtek od 12:30 do 15:45 hod., prezenční formou na Fakultě dopravní v Děčíně. Lektorem kurzu byl doc. Ing. Jaroslav Opava, CSc. Sylabus jednotlivých lekcí (pořadí, datum, téma): 1) 29. 2. 2024 - názvosloví 2) 14. 3. 2024 - systematika oboru, historický úvod 3) 28. 3. 2024 - podmínky pro realizaci dopravně politické a socioekonomické 4) 25. 4. 2024 - podmínky pro realizaci demografické a specifika stavební 5) 9. 5. 2024 - specifika vozidlová, elektrotechnická a energetická 6) 23. 5. 2024 - racionální pojetí a technické řešení jednotlivých specifik, přehled nejvýznamějších realizací a zkušeností ze zahraničí, technologie dopravního provozu dle místních podmínek 7) 6. 6. 2024 - trakční a energetické výpočty a řešení vozidel, napájecích bodů a trakčního vedení |
||||
Document: | Certificate | ||||
Teaching aids: | materiály lektora | ||||
Date: | 19.02.2024 - 26.05.2024 | ||||
Venue: | Děčín, Pracoviště Děčín FD ČVUT v Praze, Pohraniční 1288/1, Děčín I, 405 02 | ||||
Timetable: |
|
||||
Price: | 700,00 CZK |